Meni
Je li podružnica Zagrebparking u mogućnosti uvažiti reklamaciju koja se tiče pogrešnog unosa registarske oznake vozila učinjenu od strane korisnika prilikom plaćanja parkiranja?

Je li podružnica Zagrebparking u mogućnosti uvažiti reklamaciju koja se tiče pogrešnog unosa registarske oznake vozila učinjenu od strane korisnika prilikom plaćanja parkiranja?

Podružnica Zagrebparking nije u mogućnosti poništiti dnevnu parkirališnu kartu koja je izdana zbog pogreške korisnika učinjene prilikom kupnje parkirališne karte načinima u kojima je korisnik prilikom plaćanja obavezan unijeti registarsku oznaku vozila. Osnovni razlog leži u činjenici da se podružnica dužna pridržavati Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja (Sl. glasnik 12/11, 18/13, 22/17, 20/18, 22/19). kojom nije predviđena mogućnost poništenja dnevne parkirališne karte uslijed pogreške korisnika, kao i iz drugih razloga navedenih u prijašnjim odgovorima.